L][Epic Private Server Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
L][Epic Private Server Forum


 
HomeGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 gm pls kane ligo kati allages me to patch

Go down 
2 posters
AuthorMessage
TheGreek




Posts : 1
Join date : 2009-03-03

gm pls kane ligo kati allages me to patch Empty
PostSubject: gm pls kane ligo kati allages me to patch   gm pls kane ligo kati allages me to patch Icon_minitimeTue Mar 03, 2009 6:29 pm

gm 8a mporouses to patch na to kaneis se ena kai oxi se 3 epidi prepei ka8e fora na perimeno parapano apo 20 lepta ws pou na mporw na katebasw to epomeno kai ektos apo auto perasa kai to limit kai den mprow na to katebasw pleon (dld gia simera) kai twra prepei na perimeno ws aurio Sad



ty
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin



Posts : 26
Join date : 2009-01-20

gm pls kane ligo kati allages me to patch Empty
PostSubject: Re: gm pls kane ligo kati allages me to patch   gm pls kane ligo kati allages me to patch Icon_minitimeWed Mar 04, 2009 1:05 am

TheGreek wrote:
gm 8a mporouses to patch na to kaneis se ena kai oxi se 3 epidi prepei ka8e fora na perimeno parapano apo 20 lepta ws pou na mporw na katebasw to epomeno kai ektos apo auto perasa kai to limit kai den mprow na to katebasw pleon (dld gia simera) kai twra prepei na perimeno ws aurio Sad
ty
To patch einai 217MB logo tou oti exei mesa textures apo weapons/armors CT2.3 Final Client pou den kikloforei akoma.
Den mporeis na kaneis upload panw apo 100MB sto rapidshare. Opote anagastika vgenoun 3 parts.
Ean exeis Dynamic Ip mporeis na kaneis restart to rooter sou kai na 3anadokimaseis na katevaseis to epomeno part xwris timings kai limits.

@Sudie
Back to top Go down
http://l2epic.no-ip.info
 
gm pls kane ligo kati allages me to patch
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Patch-Download

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
L][Epic Private Server Forum :: L][Epic - General :: General Greek :: Problems-Help-
Jump to: